fredag 11 juni 2010

Dan före doppare dan...

Jodå, så är det.

En jule-rubrik mitt i sommaren!

Det handlar förstås om att vi ska fira mamma i morgon.
Vi har hittat på lite mys och trevligheter, men hon vet inte vad ännu.
Därför får jag lov att vara lite hemlighetsfull här på bloggen ett tag till.
I morgon kväll eller på söndag kan jag nog visa lite bilder.

Idag har jag varit till henne med "packnings instruktioner".
Fyra små kort som jag scrappat och sen satt ihop med ett band.



Detta ska hon ta med sig i morgon då vi hämtar henne:

*baddräkt
*glatt humör
*bad- eller morgonrock
*handväska och nåt hon känner sig lite tjusig i.

Ska bli så kul.
Det mesta är förberett och färdigt, bara lite småfix kvar tills i morgon.

Fina maken frossar lite lätt i Sci-fi nu i kväll och jag ska ta min helg tidning och krypa ner mellan lakanen.
Vi tjuvstartade lite i kväll och har fikat lite gott.
Maken valde kanelbulle och jag föll för det förföriskt gröna, som alltid.



Grönt är skönt...och gott.




Kram J.

1 kommentar:

  1. Undrar varför F går omkring i badbyxor så här på morron??? Spännande dag det här....

    SvaraRadera