tisdag 29 januari 2013

Nu är jag jämnårig!

Vaknade av finaste Familjen som sjöng och hurrade och Kottarna de flaxade med tomtebloss så brandvarnaren gick igång.
Fick frukost på sängen och paket, blev uppvaktad som om jag fyllde jämna år minsann.
Och tänk det är ju precis det jag gör!


*frukostbrickan*

Dagen har varit fylld av gratulationer och blommor i mängder.
Helt sanslöst, men såå kul.

Middagen har vi ätit på Valhall, tillsammans med hela storfamiljen.
Jag som älskar fisk slog till med en röding som var helt galet god. Den serverades med bland annat Västerbottenspaj och mandelpotatispuré.
Och löjrom, men sånt äter inte jag så den fick Mammsan och Folke dela på.


*nomnom*

Flera timmar senare är vi nu hemma igen och jag har verkligen haft en toppen dag.
Tack alla fina för all uppvaktning idag.

Det är den största presenten av allt.
Att vara omgiven av så mycket värme och kärlek.


Kram på er.






4 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll <3
    Inte ofta vi är på 40års kalas ...
    Kram Mammsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Mammsen.
      På två år är det dags igen!

      Kram

      Radera
  2. Grattis gamel tant hi hi hi.
    Vad mysigt att bli uppvaktad sådär på sängen.
    mmm gott med fisk synd bara att man hemma äter det för sällan.

    Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta du bara gummsan.
      Inte så länge kvar så kvalar du in i ligan du med. <3
      Vi får väl ta och boka in nån fiskmiddag här framöver.

      Kramis

      Radera