fredag 28 november 2014

Äntligen fredag!

Oh, snart är denna hektiska arbetsvecka till ände.

Käre Maken har farit fram som ett skållat troll mellan möten, inbokade saker och olika jobb. Kottarna har jobbat järnet med skolarbeten och så har det varit träningar och tandläkarbesök.
Själv har jag roddat runt här hemma, varit hos El Doktore, jobbat undan en hel del, postat en order och så den där härliga pysselkvällen med brudarna.

I går kväll var det öppet hus på Furuhedsskolan inför Elsas gymnasieval och som avslutning på kvällen hade Käre Maken hockeyträning.
I dag ska jag besikta bilen så den måste jag tömma bagaget på, nu på morgonen, och så plocka fram varningstriangeln.
Sen är den nog redo för bedömning och förhoppningsvis kommer jag hem med inte alltför höga poäng.

Efter besiktningen hade jag faktiskt tänkt helghandla. Hittade ett recept på nätet som verkade supergott så det ska jag laga till middag i kväll. Blir det bra så får jag länka vidare eller skriva in det här sen.


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar