torsdag 25 oktober 2012

Fina fat

I går tog fina Anni och jag oss en tur på stan. Började med att handla lite på vår gemensamma favoritbutik Buketten, för att sedan stanna till och fika lite godsaker på Lyktan.




*några av mina fynd*

Faten var riktiga fynd då de faktiskt var på rea. Bara därför blev jag tvungen att gå in där en sväng till på eftermiddagen och köpa ett till.

Fina flugsvampen ska få komma fram lagom till första advent har jag tänkt. Fast jag är allt bra sugen på att ha den framme redan nu.
Svampar hör ju till hösten så det kanske inte skulle vara helt tokigt ändå.


Nu ska jag göra morgon här så ska jag åka in till stan sen.
Kottarna ska få sig lite joggingdressar och de har bra erbjudanden på Teamsportia i dag såg jag.


Ha en skön dag allihopen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar