tisdag 27 november 2012

Liten men naggande god

I dag har vi varit och hämtat hem utegranar.

Två stora valdes ut av Magnus och Svärfar, medan jag fastnade för denna.


*gullegranen*

Nu ska den få stå här vid bron och vara lite julig, fast utan pynt och lysljus.
Bara som den är.

I morgon ska jag försöka hitta en zinkhink eller nåt liknande att frysa fast den i.
Så den står stadigt.
Det blir nog fint.

Nu får vi bara hålla tummarna att snön de utlovat kommer.

Det skulle passa bra till första advent.




2 kommentarer:

  1. Oh vilken söt!! Kommer att bli superfin när den sen får sin julskrud på sig. Jag har inte bestämt om vi ska ha nån ute gran. Skulle vilja ha belysning i flaggstången men det kostar 800 kr.....:(.

    Kramisar <3

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den gullig :)

    Jag frös fast den i en liten hink så ska den få en större finare utanpå sedan.
    Belysning i flaggstången är fint men jisses så dyrt!!

    Själv vill jag ha en flaggstång till att börja med...

    Kramkram <3

    SvaraRadera