torsdag 1 november 2012

Finaste ormarna

Trotsade halkan i dag och åkte hem till min finaste Anni och hennes goa familj.
Där vankades det nämligen bullfest i dag.
Gamle Skrällen fick också följa med, väl fastspänd med bälte i baksätet för säkerhets skull.

Helt galet såg det ut, men den ville helt enkelt inte stå upprätt på sätet annars.
Förstå om polisen stoppat mig!


*riktiga maskiner...*

Barnen har ju höstlov så de var också med och bakade.
Kolla bara vilka godingar de gjorde!


*ormar av bästa sort*

Sen blev det ju en hel del andra bullar också.
Vanilj, kanel och så nykomlingarna med choklad.

Och jag, jag mulade skamlöst i mig så många att det faktiskt inte blev särskilt mycket plats kvar för middag sen...
Men, men, det kan jag leva med.

Det är ju en ny dag i morgon också.


Ooops. Där försvann visst strömmen här isi Sme´.
Då återstår att se om det går att publicera inlägget.


Håll tummarna go´vänner.


2 kommentarer:

  1. Visst blev de lyckade. :)
    Vi åt så vi knappt orkade någon middag här hemma den dan.

    Ena riktiga bull-mammor har vi blivit.

    Kram J.

    SvaraRadera