tisdag 26 november 2013

Blixtar och dunder

Himmel vilken huvudvärk jag dragits med idag.
Kan bero på att jag helt hopplöst inte kunde somna om när jag vaknade vid tre-tiden i natt. Då blir dagen lång kan jag säga.
Nu däremot känns det bättre, en powernap på soffan och två panodil visade sig göra susen och i natt är det jag som ska sova som en klubbad.

Här är i övrigt full rulle.
Som vanligt.

Jag och Edvin tog oss lite egentid i går och var och fikade på Myggan innan vi hämtade de andra från skola och jobb. Vi provsmakade jättegod glögg där på Caféet och sen köpte vi med oss hela tre flaskor hem.


*nya mumsiga smaker*

Börjar verkligen få julkänsla nu. Till helgen är det dags att sätta upp julstjärnor och gå på årets första julbord tillsammans med Stor-Familjen.
Och Kottarnas julkalender är jag klar med!


*snart första advent*

Blev små paket i en korg i år. Lite lagom för att orka vänta de där långa dagarna i december.


Tiddelipom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar