söndag 24 augusti 2014

Back to reality

Skolstart i morgon och förberedelserna är i full gång.


*säkrast att skriva ut så vi har koll hela bunten*

Vi har ju en nybliven tonåring här som börjar högstadiet i morgon och lite nytt blir det ju i och med det. Lyckligtvis ser schemat bra ut, än så länge, med bara ett par lite längre dagar och en fin sovmorgon mitt i veckan.
Själv känner jag mig mer än redo för en ny termin.

Lite nytt blir det för oss också då Kottarna från och med skolstarten bor här på heltid. Tidigare bodde de ju växelvis, två veckor i taget, här och hos Biologen.
Men det kommer att gå bra. De blir ju där varannan helg och på en del av loven så det är egentligen bara vardagarna som blir annorlunda.

Sen har Elsa fått moppe!
Så nu närmast står moppekort på tapeten.
Hon har provkört lite här hemma och det gick bara fint, bästa tjejen lärde sig på nolltid så nu är det bara att gå utbildningen så hon kan köra vart hon vill sen.


*Elsa och El Moppo*

Nä, nu blir det kvällsmat här isi Sme' och sen ska jag försöka bädda ner mig.
Undrar om inte jag är den med mest fjärilar i magen.

Två barn på Högstadiet nu.

Himmel.

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra, Elsa Edvin fixar detta med god hjälp av dig och Magnus.
    F

    SvaraRadera
  2. Tack finaste F <3
    Det tror jag också det kommer att göra.

    SvaraRadera