lördag 23 februari 2013

Baciller is in tha house

Tji fick jag som trodde att jag klarat mig från allsköns baciller.
Ingen feber än så länge bara rosslig och hostig.
Tror den där mysiga ligga-i-snön-och-rekreera dagen, inte var mitt mest lyckade drag den här veckan.

Känner mig ändå i rätt hyfsad form.
Har vilat på soffan med täcket och kuddar och har för säkerhets skull laddat upp med tidningar och lite godis att knapra på.


*pistagenötter är favoriten*

Sedan gjorde Maken och Mrs Cheng thai-gryta till middag, stark mat hörs visst göra susen, så i morgon är nog snuvan som bortblåst.
Själva grytbasen på burk är mild och god, men jisses vilket drag det var i wok grönsakerna!
Nästa gång köper vi inte Wokgrönsaker med red curry...




*starkt, men gott*

Ikväll blir det Mello.
Inte riktigt lika kul som när Kottarna är hemma, men förra helgen chattade jag och Elsa oss igenom hela showen och det var rätt skoj även om min favorit åkte ut.

Tror jag att jag ska hejja på Army of Lovers idag.
Det är lite lördag över dem tycker jag.

Hoppas bara att de låter bra nu då.


Trevlig helg!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar