onsdag 13 februari 2013

Svarta vatten-Ormens år

Inte många dagar sedan det kinesiska nyåret inföll och sammanfattningsvis sägs det att
-Djup förändring och omvälvning kommer influera hela 2013.
Vattenormen kan nämligen lätt förleda eller skapa bedrägliga situationer.


Kan tala om att här har det Redan Börjat!

Nu är min mobil så fint uppdaterad, igen, i sin lilla programvara och i vanlig ordning växlar ägarens humör mellan galen frustration och gråtande förfäran.
Mobilen är ful ful ful.
Och dålig.

Och min viktigaste app med alla mina sparade viktigheter, den går inte att finna.
Inte ens Maken, som är en stjärna på det området, har lyckats.
Spårlöst försvunnen.

Förra gången det här inträffade då fanns i alla fall allting kvar.
Det hade hamnat både här och där, men det fanns kvar.

Nu gör det inte det.

Maken har en teori om att någonting inte var kompatibelt med någonting annat, och därför kommer eventuellt min app att dyka upp inom ett par veckor.

Jag tror han säger det för att jag inte ska bryta ihop.

Jaja, inget att göra nåt åt. Och visst finns det ju värre saker att oroa sig för. Men det där med att byta ut och installera Windows8 i min dator, som det har pratats om, det får nog vänta ett tag.

Rätt länge som det känns nu.


Ja, det var nog allt från isi Sme´i dag.



Nattinatti.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar