torsdag 9 januari 2014

Gokväll i stugorna

Oj så mysigt det var i dag att kura ihop sig i soffan och surra bort ett par timmar med min Anni.

Med snön yrande runt husknuten var det riktigt mysigt, tills Anni var tvungen att gå ut och i princip skotta fram bilen innan hon skulle åka och hämta sina Kottar.
Det var måttligt mysigt.

Sen har dagen knallat på i vanlig ordning. Snön faller fortfarande där ute och får jag som jag vill har vintern kommit nu.



Det vore i alla fall på tiden.
Tycker jag.

Nattinatti från isi Sme´.


2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig surr stund. Det var inte roligt att skrapa fram bilen igen 3 ggr i går fick jag borsta och skrapa bilen i går. Blää men det är skönt att vintern och kylan är här istället för regnet men vi kan skippa blåsten.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någon borde uppfinna isfria bilar. Jag menar de klonar ju får och allt annat konstigt. :)
      Kramkram

      Radera