söndag 26 januari 2014

Hälsningar från soffan

Här tog det längre tid än jag hade trott att komma på banan igen.
Blev inte särskilt mycket bättre där i början på veckan och fick åka till Kliniken och El Doktore på torsdagen.

Där visade provtagningen en sänka på 96, men inga direkta tecken på något skov. Så El Doktore tror det rör sig om en infektion i kroppen som på grund av mitt nedsatta immunförsvar nu har gett sig på magen.
Sen fick jag 39-graders feber, till råga på allt, på fredagkvällen.

Men käre Maken bäddade ner mig på soffan och Lillebror kom med vätskeersättning från Apoteket så det gick ingen större nöd på mig ändå.



Har fått ny dos medicin och imorgon ska vi höras av så får vi se om det eventuellt behövs nåt mer. Tillsvidare fortsätter jag med mitt vågräta läge och i dag har jag faktiskt haft pyjamas hela dagen.

Hela.

Hå hå ja ja, nu är förfallet nära.


Natti natti!

4 kommentarer:

  1. Gulliga omtänksamma brorsan :)
    Vi ses / mammsen

    SvaraRadera
  2. Gummsan nu måste du bli frisk så vi kan träffas.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut kompis.
      Det gick bara lite trögt den här gången. Men nu är jag nog på g snart, klämde i mig nästan tre hotdogs i går.
      Tummen upp.

      Kramisar

      Radera