söndag 2 februari 2014

Kalashelg

Ja det har det verkligen varit i dubbel bemärkelse. Vi har myst på här hemma, ätit lite god mat, sett Mello och i dag har vi haft gäster hela dagen.

I år skippade jag födelsedagsfikat och körde fruktsallad, glass och så varma jordgubbar till de som hellre ville ha det.
Bären gick mest hem hos Långöronen medan Kottarna frossade i maränger och chokladsås till glassen.


*det ska va gott att leva*

Åh, som jag gillar dem, mina vaser med tulpaner som står här lite varstans.
Som en bunt karameller att njuta av.

Men nu en trött Mumin-Mamma som ska mojja ner sig i soffan tillsammans med den Finaste Familjen och bara ta det lugnt.
Ladda lite inför kommande veckan, Edvin har nationella prov i svenska och själv har jag ett planerat semmelbak nån av dagarna när jag orkar.

Pepp pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar