fredag 21 februari 2014

När Mumin Mamman själv får bestämma

En hel helg framför oss.

Maken ska greja i garaget och jag ska läsa så jag hoppas att det blir väder efter det. Snöigt och eländigt så det inte finns en risk att man vill göra nåt annat.
Har nämligen en spännande deckare som ligger och väntar på mig på sängbordet.
En maffig en på drygt 700 sidor.

Sen ska vi laga lite god mat också. Var bjuden på middag hemma hos min goa lillebror och hans familj i går och fick en supergod kycklingrätt. Så då blev jag så sugen på att prova nåt nytt jag också.

Så det blir väl helgen i ett nötskal.
Snöstorm, böcker och god mat.
Bra så.

Så nu vet ni vem ni ska skylla vädret på.

Tiddelipom och trevlig helg!


1 kommentar:

  1. hihi,,,,, jamen det där låter mysigt :)
    å missa nu inte.....

    SATURDAY SHOW OFF


    de e kul att vara med :)
    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera