söndag 5 oktober 2014

Höst isi Sme'

Mulet väder ute blir perfekt väder att pyssla på inne.

Har fått upp höstgardiner i både vardagsrummet och i köket. Plus att jag äntligen fått tummen ur och klätt om kökssoffan.
Det blev bra och jag ääälskar verkligen tyget.





Har köpt på mig flera meter så jag kan sy lite kuddar och annat också om jag blir sugen.
Det blev till exempel en kappa till lilla fönstret i köket också när jag ändå hade farten uppe i dag. Jag funderar lite på om jag skulle våga mig på att klä om en fåtölj vi har, men vette gudarna om jag törs...

Får nog flörta med goa Anni, hon är bra med allt som har med inredning att göra.

Men det får bli ett senare projekt.
I morrn är det vardag igen och då susar dagarna på fortare än man hinner med ändå.

Ha det gott.

Kramkram från isi Sme'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar