måndag 13 april 2015

Här rullar det inte på

Det var ju det där med min bil.

Tack och lov har den inte låst in mig eller skämt ut mig på sistone, mest troligt beroende på att den inte fått chans till det.
Häromveckan fick den nämligen lite problem med bromseriet och har varit förpassad till uppfarten sedan dess.


*fast här är det föraren som får ta fram skämskudden*

I helgen skulle det rådas bot på det och bromsok, bromskivor och belägg var inhandlade.
Allt gick smidigt och även om nåt hade rostat fast lite mer än nödvändigt i nåt annat så lossnade allt utan problem.
Och skivan gick snabbt att få på plats.


*bling bling*

Problemet var bara att när oket sen skulle dit så fanns inte allt med i kartongen.
Är det bara jag eller borde inte alla delar ingå när man beställt ett komplett bromsok.
Stor suck.

Så nu står den där i garaget med utegångsförbud och förhoppningsvis löser det sig med de saknade delarna under dagen.
Vi blev inte sysslolösa ändå.
Det fanns en del att göra i nya kontorslokalerna och jag var förbi till Syster Yster en sväng också och hjälpte henne att skola om en del av våra plantor.

Ska ordna till med bilderna så ska jag visa er sen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar