fredag 3 april 2015

Långfredag

Här inleder vi helgen med ett febrigt barn och ett halvkrassligt.

Turen ut till stugan får vänta och istället får vi mysa på här hemma med god mat och kanske spela lite spel i stället. Tre i rad är ju rätt roligt och med harar och morötter som spelpjäser passar det ju bra.



Senare i dag ska jag ta mig en tur in till stan och inhandla det sista och sen ska jag nog kika in på blomsteraffären också och se om de har fått in ranunkler.
De är så tjusiga och jag var sugen på att duka lite extra fint i morgon då det är påskafton.

Men nu ska jag börja med att göra en lista så jag har koll på läget.
Det lär nog vara en hel del folk i farten i dag och jag är ingen shoppare av rang direkt.

Trevlig helg allihopa och hoppas ni får tillfälle att umgås med nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar