söndag 20 mars 2011

Köp-stopp isi Smé

I morgon tänker jag inte se åt en enda pinal.

Är så galet trött på alla saker, så jag blir helt svimmig.
Jag kan allvarligt se mig själv i ett vitt rum med kala väggar.
Fast utan krama-dig-själv-tröja då möjligtvis.

Hör ni mig någonsin mer säga att jag önskar mig en sak, ett föremål eller nåt som överhuvud taget går under benämningen substantiv.
Knacka mig i huvet med en gummiklubba.
Snälla.

I morgon tänker jag baka.
Jag behöver lite bull-terapi.
För min själsliga överlevnad.

Eller den mentala...



*

3 kommentarer:

  1. Vi kan väl ses och baka tillsammans i veckan?
    :-) Eller laga någon god mat kanske? Om din mage tillåter alltså... /A

    SvaraRadera
  2. Fick hem en helnöjd dotra med en gosig "polkagriströja" som hon uttryckte det! Det är en unge som älskar att ärva kläder å andra saker. Jag har startat projekt upprensning i köksskåparna, å det behövdes verkligen!!! Men det känns himla skönt när man väl har gjort det, även om man sen har resten av huset kvar.... Kramizzzzar

    SvaraRadera
  3. Grannfrun:
    Hade en nöjd dotra här med. Nu fick ju gossiga favvotröjan liksom leva vidare.
    Snart dags att rensa Kottarnas garderober inför sommaren också ;-)

    Kramisar

    A: Ringer dig i morrn!

    SvaraRadera