söndag 1 juli 2012

Kvällsrapport från isi Sme´

Ytterligare en helg av bara trevligheter.

En lördag som bjöd på både ett kalas på eftermiddagen och sedan middag på Lilla Hotellet med goa vännerna på kvällen.
Åt fläskfilé med en sagolik tryffelsås, supergoda grönsaker och tyvärr även nån slags potatis som jag hade kunnat vara utan.
Men i övrigt var det bara toppen.

Kära Maken stod för middagen i dag och det blev grillade färsburgare med tomat, lök och så ett par tunna skivor persiljesmör på toppen.


*söndagssteken i annan skepnad*

Sedan har jag hunnit surra bort ett par trevliga timmar med goa A och nu väntar filmtajm med Magnus.


*superhjältar på film*

Nu återstår bara att se om jag orkar se den. Den är två timmar lång och klockan är elva.
Tur att jag tog mig en tupplur i eftermiddags ;)

Men nu.
Film och sedan bingen.

Nattinatti.

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar