tisdag 17 juli 2012

Sommar Café

Magnus har varit och hämtat min Moster och mina två kusiner på flyget på förmiddagen och de blir kvar här hos oss till på söndag.
Det är skoj.

Passade jättebra då det var sommarcafé här i byn just idag.
Trevliga bybor och gott fika som vanligt.


*välkomna på kaffekalas*


*många sorter att välja av*


*saft till barnen och till somliga långöron...*

Vi hämtade MuminMormorn också och så har vi suttit där ute allihop och njutit av den faktiskt myggfria sommarkvällen.

Ja, och glassen förresten!
Den däringa hemgjorda från i går.
Den får jag be att återkomma om, för den har jag inte hunnit provsmaka ännu.
Hur det nu är möjligt...


Men men, nu är det till att masa sig till duschen och sedan ska jag fastna i en av mina sommarböcker ett par timmar.


Nattinatti.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar