fredag 28 september 2012

Milda makter!

Alltså i dag har jag verkligen slagit mig själv med häpnad!

Jag-har-shoppat.

Jag och Kära Maken har varit i Luleå och handlat i dag.
Flera affärer och många fynd senare är vi nu hemma.
Det blev limtejp till min scrapping, presentpapper i härliga färger och en rulle cellofan.


*lite av småplocket*

Märkpennor, lördagsgodis, köksgrejor och kontorsvaror.
Tre mattor till Kottarnas rum, en ny tvättställning och en sladd mojäng till en lampa som jag ska byta kontakt på.

Och det var rätt kul faktiskt.
Inte alls dumt.

Maken, sin vana trogen, käkade sin lunch på McD medan jag själv slog till med en kyckling baguette från Dagobert.
Älskade Dagobert.
Han kan det här med mackor...
Åh, så god den var.

Och som om inte allt det här var nog.
Jag har köpt mig två nya tunikor och ett par jeans också.
Så nu har jag fått blodad tand och vill shoppa mer.
Jag behöver en ny sjal också.
Modell mysig, lagom luftigt tunn och vit.
Eller kanske dimblå.
Eller kanske både och.

Fast jag måste nog ta det lite lugnt ändå. För fortsätter det på det här viset kanske Maken byter ut mig mot ett par kameler.
Och det vill vi ju inte.


Skön kväll allihopen!

2 kommentarer:

  1. Nämen ojdå!!!! Vad händer???? Shoppa jiipiee!!! Då kanske vi kan ta en tur nån ggr :) :) : )
    Kramis från en som ÄLSKAR att shoppa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anni:

      Hihi.
      Jag har ingen aaaning.
      Det kan ju vara ett virus.
      Någon...kan ha smittat mig.

      Kramisar tillbaka.

      Radera