onsdag 5 september 2012

Oj!

Här har tiden verkligen bara rusat iväg.

Hade tänkt blogga både i förrgår och i går, men dagarna bara svischar förbi och knappt är det söndag så är det fredag igen.
Himmel.
Fortsätter det i den här takten kommer jag ju att vara femtio innan jag hinner fylla fyrtio ens en gång!

Fast här har det inte hänt så mycket spännande de senaste två dagarna.

Elsa har börjat åka buss till och från högstadiet varje dag och det är en ny grej, det där med att kolla vilken buss som går när, och varifrån den går varje dag.
Morgonen är ju lätt då det alltid är samma buss och samma tid.

Eftermiddagen med olika tider och olika busslinjer är lite mer ovant, så i går hämtade jag henne och så följde vi efter bussen som värsta stalkarna för att se vilken väg den tog.
Gissa om vi skrattade där vi stod på en P-plats på E4an för att spana.

Men nu tror jag vi har kläm på det. Pappan har skrivit ut busstabellen och i dag är det premiär.

Håll tummarna.

2 kommentarer:

  1. Sakta i backarna..Inte får du fylla femtio ännu...då blir jag ju tio är äldre ..bara så där..
    Jag håller tummarna för Elsa o bussturerna.
    Kram/ Mammsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mammsen.

      Det har gått bra med bussen.
      Men det var mycket lättare då jag gick högstadiet.
      Då var det en buss dit och en buss hem.
      Bättre förr, alltså ;-)

      Kram

      Radera