fredag 28 mars 2014

Påskpyssel

Hade ju mina Pysslingar på besök i går och tanken var att vi skulle pimpa lite ägg. Ni vet de där färgglada rackarna som man har liggande i gross och parti.
I alla fall här hemma...



Med lite färg, tapetklister, servetter, diverse klippark och bokmärken blev de riktigt fina allihopa. Tror vi fick ihop 7-8 stycken allt som allt.
Jag målade mitt ena med en jättefin kalkgrå färg som Anni hade med sig och sedan klistrade jag fast fjärilar. Det andra dekorerade jag med en mönstrad servett och en påskbild.







Sen blev det förstås det sedvanliga surret och fikat innan vi packade ihop och gjorde kväll. Så energigivande att ses och hänga med mina godingar och ser redan fram emot nästa dejt.
Är det nån mer som är sugen att haka på pysselkvällarna så är det bara att höra av sig.

Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Tack än en gång för en trevlig pysselkväll alltid så roligt att träffas och få surra av sig lite. Är så nöjd med mina ägg och dina blev kanon fina.
    Längtar redan till nästa ggr.
    Kram.

    SvaraRadera