söndag 2 mars 2014

Söndag isi Sme'

Här har vi varit uppe med tuppen i morse.

Klockan sju höll jag som bäst på med att fixa lunchlåda åt Elsa som har träning mellan tio och två idag.
Käre Maken och Edvin har också varit uppe tidigt. De är på Äventyrsbadet i Piteå tillsammans med Kompis-Familjen och några andra goda vänner. De får nog en härlig dag där borta. Bad och kompishäng i flera timmar.

Själv kollar jag Vasaloppet samtidigt som jag funderar på vad jag ska roa mig med tills Elsa kommer hem.
Känner mig så rastlös, men det är nog ett gott tecken på att jag börjar vara på bättringsvägen.
Nåja, nu ska jag fundera vidare så får vi väl se sen.




*favoritblommor*

Ha en skön söndag.

Tiddelipom!

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön söndag.
    Ranunkeln är också en av mina favvo blommmer
    måste nog införskaffa mig en sån eller flera;)

    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det bästa med de här är att de är konsgjorda så de håller läääänge. :)
      Kramkram

      Radera