tisdag 17 maj 2016

Björnfrossa

Som jag nämnt ett antal gånger är det ett fåtal saker jag är riktigt rädd för.

Att mina nära och kära ska dö.
En viss mördare som jag inte ens törs skriva namnet på och
BJÖRNAR.


Kan innehålla spår av björnar.

I går var grannen ute på en löprunda här en bit upp i skogen. Och mötte en björn!
Tack och lov lyckades hon föra tillräckligt med oväsen så den lämnade henne ifred och hon kunde springa hem, men jag KOMMER ALDRIG MER gå i skogen.
Jag kommer ta bilen till brevlådan och jag funderar på att införskaffa en riddarutrustning i plåt för eventuella promenader i byn.
Eller en elpistol.
Ni vet en sån där som elektrifierar saker lite lagom utan att nödvändigtvis ta kål på dem.
Men jag tror det är förbjudet.

Björnar borde förbjudas.

Nu tycker jag de kan gå i ide igen.

FÖR ALLTID.

Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar