söndag 20 juni 2010

Celebert besök

Det hade vi här hos oss idag...



Självaste Spindelmannen :-)



Sen han sett sig i spegeln sa han:
-Faster, var inte rädd. Jag är här inne...

Det kändes tryggt att höra, för oss båda ;-)

Har skrivit ut en Sommar almanacka från nätet idag, för årets Sommarpratare i P1.
Den var lite fin att hänga på kylskåpet tex.



Lite mysig hängmatte grej att ligga och lyssna.
Fanns flera guldkorn, bla Pija Lindenbaum, Lennart Jirlow och Per Morberg.

Ja, förresten! Jag ska lyssna på Micael Bindefeld också. Jag hoppas nämligen att han har en bra förklaring till varför jag aldrig får nåt sånt där tjusigt inbjudningskort av honom!
Att gå på festen kan jag hoppa över, men ett kort hade varit trevligt.

Maken min hittade sig två intressanta han med.
Mats Sundin och Håkan Lans.
Blir lite trevligt med sällskap i hängmattan ;-)


Nu ska jag susa vidare.
John B. Lund börjar vara ganska enerverande...
Hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar