tisdag 8 juni 2010

Grattis Mamma!

Idag fyller min mamma år.



Mellan hägg och syren, då firar hon.
60 år.
Tänka sig. Fina Mamman.



Grattis Mamma, Svärmor och Mumin Mormor.
Du är den bästa.
Vi ses ikväll.

---------------------------

Nu har vi kalasat så det står härliga till!
Här kommer lite bilder.





Blommor i rosa...
Buketten här ovanför har hon fått av utav oss.
Presenterna ska hon få på lördagens fest.





Blommor i vitt och blått...
Liljekonvaljer är en av mina favoriter. De har jag graverade på hälften av mina silverskedar.
De andra har jag åkebärsblomman på.



Och en av de 4(!) olika tårtorna...

Var ett riktigt trevligt kalas och på lördag fortsätter vi.

Och vet ni!
Nu har vi en Älgjägare i familjen. Fix färdig. Idag.

Grattis älskling.
Vi är så stolta!
Och sugna på älgkött...



Kram J.

1 kommentar:

  1. carina.johansson11@bredband.net10 juni 2010 kl. 06:03

    Ja,ett riktigt trevligt kalas blev det,tack vare alla som kom.Mina käraste och vänner, sång o överraskningar.Njuter av alla vackra blommor jag fick.Det är länge sen det bodde en älgjägare `"isi sme", så grattis kära svärson./Muminmormorn

    SvaraRadera