torsdag 26 januari 2012

Baka baka liten kaka

Hej och hå, i dag har vi varit på språng i flera timmar.
Och med ett knä som är helt kasst igen, så känns det om man säger så...
Men vi har fått en del gjort också.

Har hämtat Kottarna på skolan då de slutade.
I väg till Vårdcentralen för Twinrixen.Där vi fick vänta i över en halv timme fast vi hade en bokad tid.
Inte kul. *morr morr* Men det gick ju ändå och själva sticken var ju fort avklarade.

Ner en sväng på stan för att handla lite till middagen.

Hem och fixa middagen.
Grillad kyckling, grönsaksris och så lite ananas och feta ost till det.

Sen åkte Elsa och Grann-Kotten i väg till Sporthallen för att bada och Edvin och jag drog igång med dagens bakning.
Han hade önskat Dajmrutor så vi slängde ihop en plåt som nu står och svalnar.


*så här bra blir det med lite hjälp i köket*


I morgon ska jag baka vidare och sedan väntar storstädning.
Inte min favoritsyssla med det kommer kännas skönt när vi är färdiga.


Jaja, nu börjar klockan vara mycket så jag ska ta reda på rutorna och frysa in dem och sedan ska jag och Elsa se Once upon a time.


Ha det gott!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar