måndag 23 januari 2012

Listigt

Jag har ju en viss förkärlek för listor, som ni vet.

Fast egentligen innefattar det bara de jag skriver själv.

De där som brukar dyka upp på bloggar och som innebär att man ska ha ett tema varje dag i typ ett par veckor, ja de skulle jag nog aldrig orka genomföra.
Jag skulle tröttna rätt fort misstänker jag.

Men i dag hittade jag en lite kul en, på en annan blogg jag brukar läsa.
Så jag snodde den.

Den heter
SvaraMedEttOrd

1 Var är din mobiltelefon? NÄRVARANDE
2 Var är din andra hälft? GARAGET
3 Ditt hår? PÄLSMÖSSA
4 Din mamma? BÄSTA
5 Din pappa? DÖD
6 Det bästa du vet? FAMILJEN
7 Din dröm i natt? MINNESLUCKA
8 Din dröm/ditt mål? BOTEMEDEL
9 Rummet du är i? VARMT
10 Din hobby? PYSSLA
11 Din skräck? ÄNKA
12 Var vill du vara om sex år? HALVVÄGS
13 Var var du i går kväll? SLOTTET
14 Vad är du inte? TYST
15 En sak du önskar dig? RUTAVDRAG
16 Var växte du upp? HEMMA
17 Det senaste du gjorde? GODNATTADE
18 Dina kläder? SKÖNA
19 Din TV? SEVÄRD
20 Ditt husdjur? DAMMRÅTTOR
21 Din dator? LÄTTBUREN
22 Ditt humör? FINSKT
23 Saknar någon? JA
24 Din bil? MAKENS
25 Något du inte har på dig? KJOL
26 Favoritaffär? SNABBKÖP
27 Din sommar? AC
28 Älskar någon? JA
29 Favoritfärg? TVÅ
30 När skrattade du senast? NYSS
31 När grät du senast? DECEMBER


Lite klurigare än man kan tro.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar