tisdag 3 januari 2012

Ja se det snöar

Nu kommer den där snön som jag har tjatat om så länge.
Och i drivor faller den.

Jag har varit på lunch dejt med goa A och när det var dags för Magnus att komma och hämta mig så fastnade han med bilen i snön här på gården.
Fast han tog sig lös.
Och fastnade igen.

Så jag lekte lyxhustru och tog en taxi hem.

Jag gillar snö ;-)

Elsa sover över hemma hos Grann-Kotten i natt.
I vanlig ordning med packning som skulle räcka för en dryg vecka och i dag hade hon madrass med sig också.

Som tur var kom Grann-Kotten över och hjälpte till.


*armar uppåt sträck*


Nu väntar en kvällsmacka och en kopp te och sedan är det dags att leta fram nåt nytt att läsa.
Har boktorka igen och skulle verkligen behöva göra mig en tur till biblioteket i veckan. Såg nåt bra boktips i en tidning som jag läste, så jag ska nog ta och göra mig en boklista också.

Kommer ni på nåt bra att läsa får ni gärna tipsa!



Nattinatti.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar