söndag 15 januari 2012

Brrr...

Nog märks det att vi haft en förhållandevis varm vinter än så länge.
I morse visade termometern på minus 21 och vi arma stackare förfasade oss över den väldiga kylan...

Fast jag gjorde det bara i smyg.

För jag gillar kyla.
Nästan lika mycket som jag gillar snö.
Och snöstorm.
Och andra oväder.

Jag gillar att bylsa på mig täckbyxor och varmaste jackan.
Jag gillar att ha fluffigaste halsduken på mig och mina sköna sköna vantar.

Kan man bli annat än glad?


*rosa reklam*

Och kolla in snyggaste mössan!

Kom igen vintern!
Mer kyla.
Jag är redo.

Vad jag känner mig mindre redo för är provtagningen i morgon.
Alla värden var inte på topp i december då jag sist var och tog dem, så nu är jag ordinerad en extra koll.

Jag tycker jag mår fint.

Och i morgon är det bäst att alla mina blodvärden också tycker det.



Så det så.



.

2 kommentarer:

  1. Mössa att bli glad av! Som rosa rattmuffen...
    :-) Som alltid håller jag tummarna för dig, kram. /A

    SvaraRadera
    Svar
    1. A:

      Tack vännen! Det vet jag att du gör <3

      Och på tal om rattmuffen. Gissa vem som faktiskt satte tillbaka den på ratten härom dagen!

      Fast bara medan han körde runt i Kalix.

      Kramkram

      Radera