tisdag 31 januari 2012

Infrysta

Minus 24 grader ute hade vi i morse och det var två Kottar här som byltade på sig ordentligt när de skulle i väg till skolan.
Och Maken stängde sovrumsfönstret.

Själv har jag hållit mig inomhus hela dagen medan Maken har försökt starta bilen som verkar ha gått i ide.
Så han har fått jobba här hemma i dag han med.

Ganska skönt med sällskap faktiskt och som tur var kom Svärfar och skjutsade så vi fick handla det nödvändigaste.

Snus enligt Maken.
Toapapper om du frågar mig.

Edvin missade sin innebandy träning i dag när vi inte fick igång bilen. Men det rådde pappan bot på minsann.
Han tog helt enkelt med sig Kottarna upp på vindan och så spelade de innebandy i Edvin rum.
Somliga dagar är det rätt praktiskt med stora sovrum.

Somliga dagar är det inte praktiskt med stora sovrum.
Oftast städ dagarna, om du frågar rums innehavaren.
Oftast när det låter som om taket här nere ska rasa in under pågående innebandy match, om du frågar mig.

I morgon hoppas jag det blir något varmare ute.



Faktiskt.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar