söndag 17 juni 2012

Ännu en helg

Så har ännu en helg susat på i rasande fart och vi har hunnit med en hel massa skoj även dessa dagar.
Hade tänkt blogga både i fredags och i går men det blev liksom ingen tid över till det.

I fredags var det ju Kulturnatta här i Kalix då det ordnades alla möjliga arrangemang på stan.
Bland annat traktorbalett, drakflygning och invigning av utomhusbadet på Strandängarna.

Däremot skippade vi det mesta och gick och fikade med goa vännerna på Myggan på kvällen. Hittade en kul bok där.

Nostalgiboken om godis och glass.


*bara godsaker*

Jisses vad mycket man glömt att man minns.

I dag är det regnigt och lite gråmulet och det passar perfekt för en soffdag. Var på Examensfest igår för finaste U som nu kan titulera sig civilekonom.
Grattis igen tjejen!

Vi hade en toppenkväll med trevligt sällskap, massor av god mat och en taxi hem vid halvtvå snåret.

Lagom för att se solen gå upp...



Sedan fastnade jag och Magnus framför en helt snurrig japansk film. Och fast det inte alls är nåt i min smak så var jag tvungen att se klart den och kom mig inte i säng förrän närmare tre.

Det känns i dag.

Tror jag börjar bli gammal...


.

3 kommentarer:

  1. Gammal? Inte då...Du har ett tag till dess..
    För om du är gammal ,,,,Vad är jag då? Äldre?
    KramKram
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. Vi är fler som tror att vi börjar bli gamla.
    Och tjorvigt läser jag, trodde du skrev: - Har du hittat tutte tassarna! ?? Tänkte har jag lånat något sånt av dig? Nå väl, sidan du skrav om hade jag redan varit in på, bra tabeller.Har du handlat där? Men jag vill prova så det fick bli Lindex generous.
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Mumin-Mormorn:

    Mamma, du ÄR ju äldre än mig!
    Men bara lite ;)

    Kramkram


    Tussilago:

    Hahaha. Nä, några tutte tassare har du inte lånat vad jag vet.
    Har fyra bh-ar från UP. Sitter superskönt. Älskar dem och de kostar sina modiga slantar fast de är värda varenda krona ändå...

    Kram

    SvaraRadera