tisdag 12 juni 2012

Sommarlov!

Första dagen på sommarlovet för i går kväll hade Kottarna skolavslutning.

Efter flera dagar med kallt väder trots utlovad sol, så kändes det inte särskilt somrigt i går morse.
Men på eftermiddagen så visade sig solen helt plötsligt och när det var dags att bege sig till avslutningen så var det riktigt varmt.


*det obligatoriska sommar-hoppet*

Mitt sommarlovs-projekt är att rensa ut bland alla mina böcker. Och minsann om jag inte känner mig lite sugen att börja med det redan i dag.

Kan bero på det stora bokpaket med sommarläsning jag beställt för ett par dagar sedan.
Eller så beror det på att det inte finns en enda millimeter i bokhyllan att placera de nybeställda böckerna på...

Eller för all del en kombo av de två orsakerna.

Hur som helst är det nog bäst att jag sätter i gång på momangen.
Känslor av det här slaget har en tendens att gå över rätt kvickt.

---------

Uppdatering.

Nu har jag börjat.
164 pocketböcker bara på de två första hyllorna.
Och 8 hyllor kvar.




Fortsättning följer...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar