tisdag 9 april 2013

Tisdag isi Sme´

Dagens fynd blev 25 kilo betong och en vit trälåda att ha saker i.


*några godisburkar ska jag gjuta i, resten ska min bror få*


*citronmeliss doftar så härligt*

Betongen är till torsdagens pyssel och trälådan ska jag ha soja, oljor, olika typer av äppelcider- och balsamvinäger plus en del kryddor i. Enkelt att ha framme på bänken när man lagar mat.
Och det görs det ju en hel del, här i det gula huset.

Annars börjar dagarna återgå till lite mer normala dygnsrytmer nu efter påsklovet.

I går var jag så trött att det kändes som att jag inte skulle ta mig uppför trappan för att bädda ner mig i sängen.
Då var klockan nio.

I dag håller jag mig uppe snäppet längre.
Tänkte se ett inspelat avsnitt av Arrow, men sen är det bingen här isi Sme´för min del.


Nattinatti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar