fredag 7 juni 2013

Bortglömt

Ni vet det där projektet jag skrev om i mitten på maj.
Det däringa som jag och Anni sysslade och pysslade med.
Det lite hemliga.

Lovade ju att jag skulle visa vad det blev av det.

Anledningen till att jag inte visade det då, var att det skulle bli en födelsedagspresent till en av Pysslingarna. Därför gjorde vi det lite i smyg.
Jag och Anni.
Sen kom annat emellan och livet ställdes liksom på ända ett tag.

Men nu är allt i sin ordning och i onsdags hade vi pysselträff igen.
Så då fick Ullis sin present.
Några av er har redan sett den på Instagram för där vågade jag lägga ut den.
Födelsedagsbarnet har nämligen inte anslutit sig dit.
Än ;)

Ta daa.


*så slipper man rensa*

Min egen skylt har jag satt här i gräsabacken där vi inte klipper särskilt ofta.
Där passar den fint.
Inspirationen, eller rättare sagt plagiatet rakt av, har vi hittat hos Café Rävasten.
Ett vad det verkar underbart ställe i Vändträsk utanför Boden som vi tänkte oss besöka när tillfälle ges.
Det ryktas om massor med godsaker där.

Av ramen jag målade blev det en griffeltavla som nu hänger i hallen tillsammans med Hugo.
Min alldeles egna vakthund.




*är han inte så söt så man svimmar*

Förstår inte hur jag ska hinna med alla pysselprojekt jag har på lut.
Det bara knastrar mellan öronen av allt som vill bli gjort.

Sicken tur vi har midnattssol så det är ljust länge.


Trevlig helg på er vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar