måndag 28 april 2014

Prao isi Sme'

Här har det praoats idag.

Edvin har varit och jobbat med mig och då passade det ju ypperligt att göra bort vårens lagerinventering när man har en hjälpreda.
Så det har vi pysslat med i närmare fem timmar i dag. Sorterat, räknat och dokumenterat.

Drygt 1800 komponenter fick vi räknat ihop det till.
Phu, vad duktiga vi varit.


*många lådor blir det*

Sen på eftermiddagen hade Edvin trumlektion, så medan jag väntade på honom passade jag på att smita in på Handplockat och nosa runt på lite doftljus.
Skulle kunna leva på goda dofter tror jag! Nu när det börjar bli så ljust ute blir det inte att man tänder så många, men jag kan inte låta bli att sniffa på dem ändå.


*ett par av favoriterna*

Nu ska jag knåpa ihop lite middag här och sedan blir det nog en sväng in på CooperaBygg och köpa sandpapper till mitt projekt. En gammal trästol som ska slipas och målas om.

Nu hoppas jag bara på fint väder i veckan så jag kan göra det utomhus.


Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar