lördag 21 april 2012

Glada dagar

Har träffat en hel del goa vänner de senaste dagarna.

Bästa barndomskompisen från förr har äntligen flyttat upp från sydligare breddgrader med sin familj och det är så himla kul att nu kunna ses lite alltsomoftast.

Som i går mitt på dan till exempel.
Då surrade vi bort några timmar, bara så där!
Härligt.

Och fina små rosa tullipaner hade hon med sig också, gullisen.


*gillargillar*

Och sedan på kvällen kom andra vännerna förbi på fika.
Några timmar till i gott sällskap :)

Och i dag.
Fika och kalas hemma hos Magnus syster med familj.
Mer gott sällskap med andra ord.

Och nu.
Nu myser jag in mig med Maken i soffan och ser tv.
Känner att det inte kommer att ta länge innan sömnen slår till men det kan jag leva med.

Jag gillar att träffa många människor.
Särskilt när det är sånna jag tycker särskilt mycket om.
Särskilt då.

I dag är jag glad.


*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar