onsdag 11 april 2012

När det fladdrar i frisyren

Vilket väder vi haft de senaste dagarna!

Snön har vräkt ner igår och idag slaskar det och rasar från taken.
Riktigt aprilväder som sig bör med andra ord.

I natt blåste det så jag vaknade av att rullgardinen stod rakt ut och det fladdrade till i frisyren.
Då stängde jag faktiskt fönstret.

Maken har varit uppe i Gällivare och jobbat men kommer hem ikväll.
Det ska bli skönt. Sover alltid så dåligt då jag är ensam hemma. Tycker jag hör tjuvar och banditer i alla skrymslen och vrår...

Nu kom det inga som tur var och lite lyxigt var det ju i går kväll att få ha första tjing på fjärrkontrollen.

Det som var synd var att det inte fanns nåt att se.

Men i kväll finns det.
Då ska jag kolla på Maken. <3



Tiddelipom!

2 kommentarer:

  1. Tack söta du för att du hjälpte mig att hitta Monas Universum!

    Ha en toppen dag!
    /Fisan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fisan:

      Åh det var så lite så.
      Är en slav under den bloggen, så inte kunde jag låta dig vara utan den heller ;)

      Ha det gott!

      /Jeanette

      Radera