torsdag 13 maj 2010

Torsdag eller fredag...

Ahh, blir alltid så snurrig då dessa röda dagar behagar dyka upp mitt i veckan...
Har inget emot ledigheten som sådan, men jag villar bort mig på en gång.

Idag fick jag för mig att det var fredag.

Hittade inte fredagens tidning. Ne, för den kommer inte förrn i morrn...
Fattade inte vad det blivit för fel i tv-tablån. Inget stämmde, konstigt...
M brukar se nån Sci-Fi serie sent på fredag kvällar och då brukar jag bädda ner mig och läsa nåt medans hans ser den.
Allt som oftast köper jag mig en tidning just för fredags läset och så gjorde jag även idag...
Avslutningsvis åt vi kyckling tacos till middag, kan meddela att det smakade lika gott en torsdag...



Nåja, nu har jag ju fått en extra dag, på sätt och vis.
Och två fredagar på raken, kan man ju knappast klaga på, eller?


Så, kram och trevlig helg på er ;-)

1 kommentar:

  1. Fredag igen!Rätt skönt med två fredagar samma vecka!!!!Ska jobba idag,och ledig igen.På jobbet kommer jag att ha Måndag idag, fast det är fredag, ja man blir rätt snurrig, men visst är det härligt med ledighet igen.Tack för cykelhjälmen, den ska jag ha på mig när jag cyklar o den hindrar ju pannluggen att stå rätt upp,som en tuppkam..efter en cykeltur, förutom att den skyddar huvudet.Kram Muminmormorn

    SvaraRadera