lördag 1 maj 2010

Trött i ögat

Hu, sena timmen och här sitter jag och ugglar.

Har fixat och trixat här på bloggen, lite grann...
Tar nog ett tag innan jag är inne i svängen.
Upptäckte bla. att tiden för mina inlägg inte stämde. När jag kollade inställningarna hade jag valt nån "Stillahavs tid"...
Hmm, inte riktigt var jag befinner mig just nu...*s*
Men nu ska det väl vara rätt.
Sen har M lovat att visa mig hur jag får in lite bilder här också.
Är verkligen ingen pärla på detta med teknik.

Idag bjöds det på god middag. Maken och lilla e lagade kyckling med paprika och vitlöks fräs.
M och jag åt potatis mos till och barnen ville ha couscous.
Riktigt gott. *Det gjorde ni bra, killar*

I morgon vill jag ha sol! Hör ni det vädergudar!
Vi behöver göra vårstädning ute på gården och skjuter jag upp det mer blir det inget förrn till hösten känns det som.
Och då är ju snön ändå snart här och täcker över det...


Sen fick jag höra en glad nyhet idag...
Men den får jag nog lov att vänta med, tills den är officiell.


Nu är det dags för en date med John Blund ;-)

Natti kompisar.

2 kommentarer:

  1. hej. måste testa att detta fungerar först!
    Muminmormor

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Ska inte svära den här gången när jag "ser" dig :-)Va kul att du bloggar.Jag har varit liiite slö med uppdateringar får väl ta mig i kragen nu.
    Kul läsa va du pysslar me och sånt.
    Ha det så bra och hälsa din fina familj.

    Kramar från Annica

    SvaraRadera