fredag 28 oktober 2011

Äntligen hemma!

Trötta trötta kom de hem, efter många timmars restid.

De hade checkat ut från hotellet vid tolv i natt och sedan åkt buss ut till flygplatsen. Halv nio i morse landade de i Stockholm och sedan var det bara att vänta in flyget upp.
Ingen av Kottarna hade sovit mer än tre fyra timmar under resan och då hade de ju varit uppe hela dagen innan de reste också.

Så när klockan var strax efter åtta här i kväll var det knäpptyst uppe på vindan.
Kan nog tänka mig att de blåser på några timmar i morgon bitti också.

Väskorna är nu uppackade och tvättkorgen fylld till gränsen efter att den gapat tom ett par dagar.
Rattmuffen är förpassad till handskfacket och den ändock så trivsamma röran börjar åter infinna sig.

Allehanda presenter hade de också med sig.
Stora E som vet att jag gillar stenar hade samlat med sig i en påse, som säkert väger närmare två kilo...

Finaste familjen.

Nu ska jag fortsätta njuta av att ha dem hemma.

----

Jo, förresten!
Det gick riktigt bra att ta sig upp på vindan i går kväll.
Och jag sov såå skönt.

Men inte lika skönt som jag kommer att sova i natt.
I alla fall tills han börjar snarka.

Älskade Maken.

I natt ska jag inte knuffa på honom.
Då ska jag bara njuta av att han ligger där och för oväsen.


1 kommentar:

  1. Ordningen är nu återställd isi smé..
    Hela familjen hemma,utan missöden!
    Sov Gott
    Mammsen

    SvaraRadera