tisdag 4 oktober 2011

Shoppat!

Har vågat mig ner i köket idag efter gårdagens Hiroshima där inne.
Maken var en pärla och hade såklart röjt undan allt sitt jobb innan. Han känner sin fru tack och lov ;-)

Trots det har det inte hänt särskilt mycket här isi Sme´idag. Magen är krånglig och i värsta fall är det ett skov på uppsegling. Inget jag ser fram emot men är det, så är det.
Har i alla fall vågat mig på middag idag och det var nu kanske inte det bästa tänkbara, men när man inte ätit ordentligt på ett tag är det här precis vad man blir sugen på.


*tacotallrik med sallad och ananas*

Salt och knaprigt.
Så får vi se hur det går.


Har varit in en sväng på Önska i dag med. Fick ju ett presentkort där på morsdag och hade ju bestämt mig för att köpa ett stort uppläggningsfat från Mateus för pengarna.



*ville ha*

Nu visade det sig, tre fyra månader senare, att de inte lyckas få tag på något sådant att ta hem till butiken.
En aningens surt.
Men det finns ju att beställa på nätet också som tur är.

Nu hittade jag ju ett och annat jag kunde tänka mig köpa istället, så jag är nöjd ändå och har till och med lite pengar över på mitt presentkort i fall jag blir lite shoppingsugen en annan dag...
Det här är en av sakerna jag köpte.



*gräddsprits från Lékué*

Den här är helt suverän, jag lånade en sådan av min goa vän A när jag gjorde barnens tårtor i augusti och jag blev jätteförtjust i den.
Toppen att spritsa grädde med och tål att diskas i maskin också.
Det gillas.
När jag var in tidigare och skulle införskaffa en egen var den slutsåld, men nu hade de fått in den igen.

Den andra saken har jag inte packat upp än, så jag får visa den lite senare.

Nu ska jag mysa i soffan med finaste mitt M och sen ska vi ta och mumsa på en kanelbulle var, dagen till ära.
Och spela lite Wordfeud.



Kram! (8 poäng)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar