onsdag 2 november 2011

Höstlov

Äntligen börjar höstlovet här isi Sme´.

Lilla e's bästa kompis från Stockholm har kommit i dag och ska spendera resten av lovet här.
Medan grabbarna rockade lös här hemma har Stora E spenderat eftermiddagen tillsammans med MuminMormorn.

Lite då och då brukar Kottarna stämma träff med henne och sedan har de barnbarns-dag och äter gott och myser på.
I dag hade Stora E bestämt lunch på Café Myggan och där hade det minsann mumsats räksmörgås och skinktoast.
Lyckosarna.

Sedan hade de varit en sväng på Gallerian och shoppat lite.

Tror nog jag ska ta och boka in mig själv på en mor och dotter dag här framöver också. Om hon inte fick nog av sin krympling till unge förra veckan förstås ;-)

I morgon har jag bestämt att jag ska ta mig till biblan med Kottarna och kryckorna i sällskap.
Då ska jag försöka få taget lite bilder. Gillar att ha bilder att lägga upp här på bloggen men det har inte varit särskilt kompatibelt att släpa på kameran samtidigt som jag rattar Rulle.
Om det blir nåt villre med kryckor lär ju visa sig.

Nu ska jag och Maken mysa ner oss i soffan och se Berg flyttar in.
Det gillar jag.

Sedan blir det Kalla Fakta som ikväll handlar om säkerheten på förskolorna runt om i landet.
Misstänker att det kommer att röra upp en hel del känslor.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar