söndag 13 november 2011

Söndags frukost

Hör ju inte till vanligheterna att jag äter på morgonen men i dag gjorde jag det, dagen till ära.
Kära Maken fick nybryggt kaffe och smörgåsar och till och med en chokladboll.
Till frukost.
Det ni.
Själv höll jag mig till andra (o-)nyttigheter.


*godaste yoghurten...*


*...och rostat bröd*

Yoggis delikatess yoghurt med smak av kola. Mmm, fast jag undrar om den inte klassas mer som efterrätt än som frukost...



Köpte i alla fall två paket nu när de finns i liters förpackning så Edvin och Elsa får smaka då de kommer hem. De kommer att älska den.

Barnen som är hos Biologen i helgen, ringde och grattade sin käre far i morse och senare i eftermiddag ska vi åka till Svärfar och Svärmor och fika kaffe och farsdags tårta.
Lite blommor fick pappan också här hemma och så blir det nog nåt gott till middag.


*fina rosa...*


Men nu, byta pyjamas brallor mot byxor och göra mig färdig innan vi ska åka till Uta´backen.

Ha en skön söndag och passa på att njuta av solen som faktiskt visar sig här i dag.



Kram J.

2 kommentarer:

  1. Attans vilken god och "nyttig" frukost du åt ,)
    visst måste man unna sig lite gott ibland,kroppen och knoppen behöver ju det...
    Nu längtar jag upp till Norr då du Jeanette :) vet man aldrig va jag hittar på..hihi

    Ha de gott Kramar

    SvaraRadera
  2. Annica:

    Åh jag längtar också, som attan.
    Nu behövs det livas upp lite här i norrlandsmörkret.

    Kanske vi kan skjuta lysraketer eller nåt?

    Det har vi ju inte provat på ännu!

    Kramkram

    SvaraRadera