måndag 6 februari 2012

Frusen trots värmen...

Här har vi njutit av varmare väder i dag.
Termometern visade en kort stund på ynka 21 minus och Kottarna har till och med varit ute en stund i dag.
Helt frivilligt :)

Jag har helt frivilligt legat nerbäddad på soffan och löst korsord medan Magnus och Edvin for och fixade med skotern och Elsa gick över till Grann-Kotten och kikade film.

Just nu känner jag mig faktiskt en smula skrotig.
Fryser och är allmänt hängig.
Kan säkert bero på att jag är trött för det är *pepparpeppar* sällan jag brukar bli sjuk.

Enda sättet att ta reda på vilket är att gå och sova.
Är jag pigg då jag kliver upp i morgon så var jag bara trött i kväll.
Är jag på väg att bli sjuk nu så tar jag mig inte upp alls i morgon.

Inget mellanläge här.

För säkerhets skull ska jag bädda ner mig med fluffiga varma vintertäcket i kväll.
Det blir mysigt vilket som.

Och kanske stänga fönstret i sovrummet.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar