onsdag 8 februari 2012

Rapport från övervåningen

Jag har tillbringat så gott som hela dagen här uppe i storsängen på vindan.


*med skönaste täcket och mina kuddar*

Har inte orkat göra nästan något alls.
Känner mig skruttig värre i dag.

Utsikten har det däremot inte varit nåt fel på.
I alla fall inget större.

Taket.
Lite trist, men man kan ju passa på att fundera på saker medan man stirrar.


*allting är vitt vitt vitt*

Toadörren kanske inte är så kul, men bröllopsfotot blir jag glad av varje gång jag ser det.


*glad*

Och så tog Magnus upp min dator innan han åkte och jobbade, i fall jag skulle få långtråkigt.
Och jag hämtade en bok och lite tidningar.


*lite underhållning*

Det har gått bra.

Konstigt nog har dagen susat på rätt fort och vips var Magnus hemma från jobbet igen.
Med en grillad kyckling.

Petade i mig en bit av den och lite potatis innan jag bäddade ner mig igen.
Fick galet ont i magen först men nu känns det faktiskt bättre.
Hur det än är så behöver man få i sig nåt att äta även om man inte är speciellt sugen.

Men vatten har jag i alla fall druckit bra med.
Och det är viktigast.

Ska gå ner på en stund och se Sveriges Mästerkock.
Och så ska jag smsa Elsa och höra hur det gick på Nationella provet.

Jag höll tummarna så vi får hoppas att det gick bra.
Det brukar det göra.


Nu ska jag försöka ladda över lite foton från telefonen till datorn. Den ville inte först så vi får se om jag får till det.
Kanske dags att starta om den.


Det var allt för idag.


Tiddelipom.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar