lördag 25 februari 2012

Vinnar muffins

Klockan elva i morse åkte Pappan i familjen i väg till Boden för att spela hockeyturnering.
Jag och Kottarna har haft slödag och inte gjort mer knyck än nödvändigt.

Fast Elsa och jag bakade faktiskt två sorters muffins som vi hade till kvällsfikat i kväll.


*lördagsgodis*

Mina muffins smaksatte jag med hackad choklad och kokos medan Elsa smaksatte sina med frusna blåbär och hallon. För att få en extra smak så bytte hon även ut mjölken i receptet mot hallon & blåbärs saft.
Hennes blev riktigt bra.
De slog mina chokladbomber med hästlängder!

Och roligast var nog att hon kom på receptet alldeles själv.

I morgon blir det nog slalombacken och skidspåret efter Kottarnas önskemål.
Om vädret visar sig från den fina sidan det utlovats.
Vi får hoppas.

Annars hittar vi nog på nåt att roa oss med i alla fall.


Nattinatti.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar