söndag 13 maj 2012

Houston, we have a problem

Hej på er.

Här krånglar det med internet en smula.
Eller med våran router, rättare sagt, den har liksom gett upp.
Hade ju tänkt lägga upp lite bilder från helgen, men nu kör jag nätverket via Magnus mobil så vi får se hur det går.

Nå, vi gör ett försök.

Helgen som sagt.

I går hade vi min lillebror med familj på middag och på menyn stod grillning.
Mums säger jag bara.

Jag gjorde kryddsmör på morgonen medan Magnus åkte och handlade.


*smör, tomat, vitlök och svartpeppar*


*enkelt och såå galet gott blir det*

Det grillades kött i olika valörer till de vuxna medan jag och Fasters Finaste höll oss till korv.
Korvspett med köttbullar, ananas och tomat.


*och lite annat smått och gott*

Mycket godsaker blev det.


*här grillas det*

Sedan drabbades vi av matkoma och var tvungna att ta igen oss på soffan en stund.

Det blåste ju rätt friskt ute i går så när gästerna skulle åka hem och vi gick ut och sa hejdå så såg vi att grillen gått i bitar!
En av stolarna hade blåst omkull och kraschat på grillen som i sin tur tappade alla benen.


*vilda vindar*

Så nu behöver vi inte bara en ny router utan en ny grill också...



Nåväl, ny vecka i morgon och en kort sådan.

Det gillas.



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar