torsdag 31 maj 2012

Tänk positivt...

Så var det torsdag här isi Sme´.

Det blir fläskfilé wok och pasta till middag idag och sedan ska jag ta mig en tur ut till goa A och hänga ett tag.

Är ju ett tag sedan jag kört bil i och med att jag först vred knät ur läge och sedan har jag ju varit lite skruttig här under våren och mest varit hemma.
Så i går tänkte jag att jag skulle ta mig en premiärtur när jag skulle skjutsa hem Fasters Finaste som var här och hälsade på.

Det gick jättebra.

Tills jag skulle gå ut ur bilen.

Så i dag får jag finna mig i att bli skjutsad igen.
Det är ju bra att kära Maken tycker det går hur bra som helst att göra det, men attans så surt det känns.


*bråkiga benet*

Fast så fort knät är bra, så ska jag prova igen.
Och jag säger som William sa:

-Faster, du har ju inte ont i magen i alla fall.



Sötnöt.



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar